Thursday, March 21, 2013

alhamdulillah for that smile ^^

subhanallah, hari ini perasaan yang pernah aku rasa 2 tahun lalu bertandang kembali. malah seolah2 sebahagian daripada beban di bahuku diangkat sedikit demi sedikit. betapa aku bersyukurnya padaMu ya allah atas apa yang berlaku hari ini. saat melihat senyuman dia, subhanallah, berair mata aku. tapi cepat2 aku mengawal emosi aku. dan hari ini juga, penyakit homesick aku mencapai tahap 3. sungguh waktu kelas tadi terbayang2 akan setiap kerenah mereka. dan aku tahu, rindu itu juga satu nikmat. indah bukan merindui seseorang? malah hari ini juga, ada sesuatu yang aku belajar; berhenti menerima dan mengharap. ya, muktamad! biarkan ia berlaku. tapi ya allah, andai kata akan berlaku, kuatkan aku dlu ok?

sekali lagi, ya allah, terima kasih untuk segala rasa pada hari ini. <3

that smile of ummi makes this picture worthless!!
aku yakin ya allah. ini semua berlaku dengan izin Mu, bukan usaha,bukan pemeriksa,bukan doa2 kami,,, semua oleh Mu ya allah, Tuhan sekalian alam. ^^

No comments:

Post a Comment